ofte stilte spørsmål

Leveranse

Hvor lang leveransetid?

Leveringstid for standardleveranse vil være rundt 2-5 arbeidsdager, regnet fra dagen du bestilte varer hos oss. Noe lengre leveringstid kan forekomme ved kampanjer/tilbud, påske, jul og fellesferie.

Hvor lang tid tar retur/bytte?

Man må regne med 1-3 uker fra du har sendt varen i retur. Vi jobber så raskt vi kan med tilbakebetalinger og bytte av varer.

Hva gjør jeg om jeg mottar en defekt eller feil vare?

Om du har mottatt en feil vare eller en defekt vare, ta kontakt med kundeservice så ordner vi opp i feilen så raskt det lar seg gjøre.

 

Leveringsmetoder

Mypack Collect (sporing)

  • • Du vil motta pakken 2 til 4 dager etter vi har sendt den fra oss (avhengig av hvor i landet du bor).
    • Du kan selv bestemme hvor ofte du blir informert om pakkens status.
  • • Du vil motta en sms når pakken din er klar for henting på utleveringsstedet.
  • • Husk legitimasjon og hentekode når du henter pakken.
  • • Vennligst hent din pakke så raskt som mulig, og senest innen 7 dager fra du mottok melding. Uavhentede pakker blir sendt tilbake til avsenderen etter 14 dager.
  • • Uavhentede pakker vil bli belastet med et gebyr på 89,-.

 


  • Du kan tilpasse leveringen på my.postnord.no:

    • Lurer du på hvor pakken er kan du hele tiden spore den opp.
  • • Du kan be oss levere pakken til et annet utleveringssted, ved hytta, jobb etc.
    • Du kan gi fullmakt til en annen om det ikke passer å hente pakken selv.
    • Er du på ferie kan du utvide tiden pakken ligger på utleveringsstedet ditt.

Mypack Collect har en fastpris på 89,-

Mypack Home (sporing)

• Du får en SMS når pakken er sendt fra vårt lager.
• Du mottar varen din 2 til 4 dager etter at den er sendt fra vårt lager.
• Du får en ny SMS med første mulige tidspunkt vi kan komme hjem til deg med varen. Passer ikke dette tidspunktet kan du endre det ved å klikke på linken i SMS-en.
• Varen din vil normalt bli levert til din hoveddør på bakkeplan.
• Hvis sjåføren alene ikke kan frakte varen til din dør, vil varen leveres så nær døren sjåføren kommer.

Du kan tilpasse leveringen på my.postnord.no:

• Er du ikke hjemme kan velge at varen settes igjen uten signatur.
• Du kan også fortelle oss om et bestemt sted du ønsker at varen plasseres (i garasjen , hos naboen, etc).
• Du kan også bestille at vi bærer varen inn i huset ditt for deg.
• Du kan også bestille at sjåføren tar med seg emballasjeavfallet for deg.

Mypack Home har en fastpris på 179,-.

Leveringstid for standardleveranse vil være rundt 2-5 arbeidsdager (med unntak av jul/påske og andre helligdager der det må  beregnes noe lengre leveringstid), regnet fra dagen du bestilte varer hos oss. Din bestilling vil ankomme den oppgitte postadressen du registrerte din bestilling på. Om pakken skulle være for stor for postkassen vil den bli levert hos ditt lokale postkontor.

 

Bestilling og betaling

Kan jeg endre eller kansellere en bestilling?

Du kan ikke gjøre endringer på din bestilling etter at den er registrert. Hvis du har bestilt en feil vare ber vi deg ta kontakt med kundeservice så raskt som mulig, slik at vi får kansellert ordren.

Det er kun mulig å kansellere ordren før den er sendt fra vårt varelager. Om bestillingen allerede er pakket og sendt, har du naturligvis mulighet til å returnere varen. Brannbamsen Bjørnis har 30 dagers angrerett.

 

Problemer med å bestille ønsket vare?

Om du opplever problemer med å legge din ønskede vare i handlekurven, pass på at du bruker en oppdatert nettleser (fortrinnsvis Chrome). Om du fortsatt har problemer med å legge inn din bestilling, ta kontakt med kundeservice.

 

Problemer med å betale ønsket vare?

Når du registrerer deg som barnehage eller brannvesen, er det viktig at postadresse og annen informasjon samsvarer med www.brreg.no

Om informasjonen du oppgir ikke stemmer med Brønnøysundregistrene, vil betaling med faktura bli avvist.

  

Hvilke betalingsalternativ tilbyr Brannbamsen Bjørnis? 

VISA / Mastercard - dersom du bruker kredittkort eller debetkort ved betaling, blir kortet belastet samme dag som varen blir sendt fra vårt varelager i Trondheim.

Klarna Faktura med 14 dagers betalingsfrist - Velger du å betale med faktura mottar du faktura på mail når pakken sendes fra oss. Faktura forfaller i løpet av 14 dager.

Klarna Delbetaling eller konto - ligger som et eget valg i kassen. Faktura sendes til samme mailadresse som er lagt inn med bestillingen.

 

Produktinformasjon

Mange spør etter Bjørnis-bamsen. Den originale trøstebamsen er dessverre ikke til salgs, da den er forbeholdt barn som har vært utsatt for brann eller andre ulykker. Den originale bamsen er også en del av brannvernpakken som kan bestilles av barnehager. Vi har imidlertid en mindre bamse for salg i nettbutikken, som er godt egnet for kos og lek.

 

Hvordan er størrelsene på t-skjortene?

  • Barne t-skjorten er romslige/normal på størrelse.
  • Herre t-skjorten er romslige/normal på størrelse.
  • Dame t-skjorten er innsvinget og litt små på størrelse.

 

Passer luene til både barn og voksen?

  • Snapback og flexfit cap kommer i barne- og one size-størrelse. One size passer fra ca 6 år og oppover, da disse er justerbare. Luene passer både barn og voksne.

 

Kontakt oss

Ta kontakt på e-post:

post@brannbamsen.no

Ta kontakt på telefon:

Ta kontakt med kundeservice på telefon 913 48 882 (ikke SMS). Telefontid mandag-fredag 08.00-15.30.

Returadresse:

Stiftelsen Brannbamsen Bjørnis
Sluppenveien 18
7037 Trondheim

 


nødutgang-skilt
flamme